NETTBUTIKK
Et vellykket samarbeid mellom Hepro og Stjørdal kommune har gitt bosenteret nytt pasientvarslingsanlegg og digitalt tilsyn. Resultatet er et tryggere og mer effektivt tilbud for både beboere og ansatte.

Torsdag 24. april ble oppgraderingsprosjektet ved Stjørdal bosenter ferdigstilt etter sju uker med installasjon og testing. Siden februar har installatører fra Hepro og IT-avdelingen i kommunen jobbet med nye løsninger for digital trygghet og effektiv varsling.

Nå er hele bygget tilkoblet internett, og alle beboerrom er utstyrt med pasientvarslingsanlegg og den digitale tilsynssysløsningen Nattugla. Løsningen gjør det enklere for ansatte å reagere raskt og koordinere innsats ved behov, samtidig som den gir økt trygghet for beboerne – særlig på natt.

Stjørdal bosenter er nå den sjette lokasjonen som har tatt i bruk Hepros pasientvarslingsanlegg i kommunen. Ansatte er spente og positive til det nye systemet, og ser frem til hvordan det vil forbedre hverdagen for både beboere og personalet.

Vi takker Stjørdal kommune for et godt samarbeid – og ser frem til å følge de positive effektene dette gir for både ansatte og beboere.

prosjektgruppe på Stjørdal bosenter bestående av sju personer
Prosjektgruppa: Bjørnar Kibsgaard/Hepro, Geir Pettersen/Hepro, Bernhard Estil/IT, Gunnar Andresen/IT, Roger Bostad/ Eiendom, Line Gedrås koordinator Stjørdal bosenter, Hanne Raaen Eiendom,Bygg/Stjørdal bosenter, Elektriker Andreas/Hepro (ikke tilstede da bildet ble tatt), Torhild Skjelstad, prosjektleder for Velferdsteknologi (fotograf) Bilde: Stjørdal kommune